Monday, May 31, 2010

Black Pepper

Cebol call tgh2 malam masa mata aku dah memanggil2 mintak ditutup... Dia tanya samada aku dah dapat mesej dia ke belum.. Suspens gak.. Apa cerita pulak? Nak cerita pasal mak, rasanya baru semalam aku call mak and mak is all right.. Memang aku tak baca pun mesej dia. Sejak akhir ni aku dah tak kisah sangat kat mana aku letak handphone aku.. Bateri kong ke tidak.. Kadang2 anak buat main sampai terhantar mesej2 aku pada orang2 yang tak sepatutnya... Pun aku tak ambik pot..

Rupa-rupanya Cebol nak resepi masak black pepper.. Rasanya dah dekat beratus kali aku bagitau.. Tapi katanya nak aku bagitau jugakk.. Sebab aku tengah separuh lalok.. aku dengar dia kata rempah black pepper untuk seekor lembu.. Terkejut aku.. Apa pasal pulak dia nak sembelih lembu? Padahal kenduri kawin anak buah lagi 2 minggu... Kalau nak sangat, tunggu le aku balik dulu.. Aku pun bukannye konfiden sangat.. Seekor lembu??? Huihh... susah jugak mau budget..

"Hoi...Kalau aku mintak utk seko lembu, baik aku suruh katering je buatkan....Tak payah le aku call ko.."

Rupa-rupanya, nak masak seko jugak.. Untuk seko ayam je.. Cihhhh ...

No comments:

Post a Comment