Tuesday, March 1, 2011

Teacher Arsenal..

Ada banyak cara berkomunikasi..bukan sekadar menggunakan perkataan, even aku belajar sesuatu.. Children learn from observations...

Maka secara tiba-tiba. salah seorang murid aku yang
cute macam Ki Bum (sapa ni?),



(
ohh.. ni ke Ki Bum..)

....panggil aku sebab tak tahu nak susun ayat nak bagi
a bit impressive, I guess..

Punya le lama dia lambai kat aku tapi,
so sorry..I did not notice him. First, aku tengah entertain satu group tu, then secondly, dia tu kecik la amat...

After couples of minutes, agaknya, dia dah lost dia punya temper.. Terus dia panggil aku " Teacher Arsenal!' I cannot put the words correctly la, teacher..'

Hahahaha...

Gelak aje aku... Mula-mula jadi Cikgu Morni..



Ni dah jadi Teacher Arsenal la pulak...

P/S
Moral of the story, jangan jadikan logo team bolasepak anda sebagai laptop cover..alahaiii

No comments:

Post a Comment