Saturday, March 19, 2011

Zaman Sekolah La Pulak...

Masa aku tengah menggembur-gembur isi perut gobok buruk mak, tiba-tiba terjumpa le beberapa barang.. Kalau aku balik kampung memang gitu le kerja aku.. Menyelongkar... Sampai mak dah boring dan bakar barang2 yang dia rasa tak guna dah..(tapi pada aku penuh dengan 'sentimental value').. 'Menyemak mata aje..', kata mak.. hehe

Ada le beberapa barang, termasuklah surat-surat cinta yang tak jadi.. hahaha

Tapi tu tak payah la tunjuk..

Yang ni, aku nak tunjuk.. Masa ni aku nak ambik SRP le gamaknya, sebab aku jumpa dalam buku Matematik Moden SRP..



Aku ingat benda ni aku ambik dari magazine member aku, RSVP yang teramat sangat le popular masa tu, magazine from US tu.. Mana tah dia dapat, aku baca je..

Yang 'best', artiste pojaan masa tu.. Tu yang tak tahan, mau ketawa guling2 tu...



However, surely.. one of unforgettable memories...

No comments:

Post a Comment