Thursday, June 28, 2012

A Post Semester 1 Student..

Fuh.. Alhamdulillah.. Berjaya jugak daku menghabiskan Semester Pertama ni.. Haha.. Baru First Sem...

Betul kata Shalihatun, ala..pejam celik, pejam celik..tiba2 habis je.. That was when I refused to further my study a few years back...
I had my friends and colleagues with so much tense with assignments, exams..as well as teaching as usual..  Tapi sebetulnya aku memang respect kat diorang sebab ada antaranya yang really committed dengan kerja, besides study.. And they managed those very well... Nasib baik Kak Ina dok pujuk2 aku join dia.. Actually, I was among those yang agak 'ketegaq' sikit nak belajar.. We prefer to be in the classroom, facing our beloved pupils that facing the lecturers.. But, well....

So, walaupun ntah apa-apa yang aku jawab masa kat exam hall tadi.. It was a great experience.. Especially at the end bila kitorang beratur almost 5 meters long to use the loo...Hhahaha...


No comments:

Post a Comment